Returnarea, schimbarea sau reclamarea produselor poate fi făcută de acum și on-line. Trebuie doar să completați formularul de pe pagina web, să împachetați produsele și să ni le trimiteți (vă rugăm să scrieți pe colet numărul formularului, pe care-l veți primi pe e-mail după completarea formularului).
Adresa de livrare:
Packeta Romania s.r.l.
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
Scrieți pe colet ID-ul de retur: ID 91829900
Clienții pot returna coletele către adresa noastră de retur din România folosind orice curier care oferă serviciul de livrare la adresă. În cazul Poștei Române, coletele trebuie livrate exclusiv prin serviciul Prioripost.
Atenție! Aceasta nu este adresa depozitului central.
Produsele vor fi trimise mai departe în Cehia. Din acest motiv, schimbarea/returnarea produselor și reclamațiile pot dura o perioadă mai lungă de timp.
Transportul către depozitul intermediar Dragomirești-Deal trebuie plătit de către client.
Coletele se trimit mai departe către depozitul din Cehia, taxa pentru acest transport fiind suportată de către MotoZem.
Dacă returnați produsele, banii vă vor fi înapoiați după ce coletul ajunge în depozitul din Cehia (în termen de o săptămână de la primirea coletului ar trebui să aveți banii în cont).
Produsele nepurtate pot fi schimbate cu o altă mărime sau cu un alt model în termen de 100 de zile de la primirea bunurilor. Transportul către adresa menționată este suportată de către client.
Aveți nevoie de mai multe informații?
Faceți click aici.
SFAT: O metodă mai rapidă de schimbare a produsului este returnarea produselor și crearea unei noi comenzi cu noul produs dorit.