Schimbare, returnare, reclamare

 

Retururile, schimburile sau reclamațiile pot fi acum rezolvate online. Trebuie doar să completați formularul de pe site, să împachetați bunurile și să ni le trimiteți.

Scrieți pe colet ID-ul de retur: ID 91829900 Adresa de livrare este:

Packeta Romania s.r.l.
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

Clienții pot returna coletele către adresa noastră de retur din România folosind orice curier care oferă serviciul de livrare la adresă. În cazul Poștei Române, coletele trebuie livrate exclusiv prin serviciul Prioripost, singurul care permite livrarea la adresă.

Stimați clienți, dorim să vă informăm că nu trimitem etichete pentru returnarea sau reclamația mărfurilor - costurile de transport aferente returului sau reclamației sunt suportate de către Client însuși, în conformitate cu instrucțiunile de returnare/reclamare a mărfii . Nu uitați să atașați toată documentația tipărită și să verificați dacă bunurile sunt complete. Expedierea fără PIN-ul de retur nu va ajunge în depozitul nostru!

Bunurile pot fi schimbate pe o dimensiune diferită până la 100 de zile de la data livrării. Livrarea la adresa indicata se achita de catre client, Motozem nu trimite etichete de retur.

Aveți nevoie de mai multe informații? Faceți click aici.

Sfat: O metodă mai rapidă decât schimbarea este returnarea produsului și comandarea articolului nou, de mărime dorită. 

Cookies

MotoZem și partenerii au nevoie de acord să folosească datele individuale astfel încât să vă poată arăta informații legate de interesele dumneavoastră. Vă dați acordul făcând clic pe caseta „OK”.

Setări OK

Puteți refuza consimțământul aici.

Setări cookie

Aici aveți opțiunea de a personaliza categoriile fișierelor cookie în funcție de propriile preferințe.

MotoZem și partenerii au nevoie de acord pentru a folosi datele individuale astfel încât să vă poată arăta informații legate de interesele dumneavoastră.