Produsele pot fi schimbate pentru o altă mărime în termen de 100 de zile de la data livrării. Acest serviciu este gratuit!
Insectele uscate de pe cască, mirosul de benzină de pe haine sau încălțămintea murdară sunt semnele clasice ale mersului pe motocicletă, însă din păcate nu putem accepta produse în această stare pentru schimbare. Vă rugăm să trimiteți produsele în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile pentru a putea fi puse din nou la vânzare. Pentru returnarea produselor utilizați formularul on-line.
După primirea coletului vă vom trimite produsul dorit, dacă este în stoc, cât mai repede posibil. În cazul în care nu este în stoc, vă vom contacta și informa despre termenul estimat de livrare.
Proces de schimbare a produselor
1) Completați formularul pentru schimbarea produselor. Numărul chitanței/facturii/comenzii și e-mailul de pe care a fost creată comanda și să așteptați e-mailul de confirmare cu numărul cererii.
2) Ambalați produsele. Pe lângă numele expeditorului, nu uitați să notați și numărul cererii de schimbare din e-mailului de confirmare.
3) Clientul trebuie să trimită produsele în maxim 100 de zile de la primirea comenzii.
4) Anexați o copie a facturii.
5) Transportul către adresa menționată este achitat de client, MotoZem nu trimite etichete de retur.
6) Adresa de livrare este:
Packeta Romania s.r.l. Scrieți pe colet ID-ul de retur: ID 91829900 Clienții pot returna coletele către adresa noastră de retur din România folosind orice curier care oferă serviciul de livrare la adresă. În cazul Poștei Române, coletele trebuie livrate exclusiv prin serviciul Prioripost.
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
Produsele trebuie trimise prin serviciul clasic al poștei. Coletele contra ramburs nu vor fi acceptate.
Formular pentru schimbarea produselor aici
În caz de neclarități nu ezitați să ne contactați!
Tel. +40371700169
E-mail: vymeny@motozem.cz